понеділок, 30 березня 2020 р.

Карантин (У-11, У-12, У-13)

Матеріали та завдання на час карантину (групи У-11, У-12, У-13)


Увага! Шановні студенти! Після отримання виконаних Вами завдань на e-mail (olegkushch77@gmail.com) упродовж 1-2 робочих днів зворотнім листом я повідомляю результат (оцінку), за потребою – з коментарем.

Якщо будуть питання чи коментарі, можна написати внизу сторінки.

Тема «Роман ХІХ ст.»

Мультимедійні матеріали

Відео «Оскар Вайлд»

Презентація «Оскар Вайлд “Портрет Доріана Грея”»

Відеолекція «Портрет Доріана Грея» Михайла Рошка (кандидата філологічних наук)

Матеріали підручника

Стаття підручника «Оскар Вайльд» (с. 133-143)

Ковбасенко Ю. І. Зарубіжна література (рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / Ю. І. Ковбасенко. – Київ : Літера ЛТД, 2018. – 224 с.
Завантажити підручник

Прочитати

Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея» (повний текст)

Завдання

1. До 3 квітня (тільки для У-12: робота, яка мала бути виконана 2.03, коли була перестановка занять).
Написати твір за романом «Злочин і кара» на одну з тем: «”Правда” Соні»,  «”Правда” Раскольнікова», «”Правда” Свидригайлова» тощо (можна взяти інших героїв). Під «правдою» мається на увазі життєва позиція, філософія героя.

2. До 3 квітня
Написати твір за романом «Портрет Доріана Грея». Теми в підручнику: сторінка 144, завдання 27 (на вибір).
Контрольні твори у форматі docx або doc відправити на e-mail: olegkushch77@gmail.com (не забудьте підписати). Якщо претендуєте на високий бал, використовуйте цитати. Буду перевіряти на плагіат!

3. До 24 квітня
Контрольна робота «Роман ХІХ ст. (Ф. Достоєвський «Злочин і кара», О. Вайльд «Портрет Доріана Грея»)».

І варіант (виконують ті, чиї прізвища починаються з літер А-Л)
ІІ варіант (виконують ті, чиї прізвища починаються з літер М-Я)

Інструкція до виконання роботи:
  • Посилання дійсне до 24 квітня включно.
  • Для виконання роботи Ви повинні ввійти в обліковий запис Google.
  • Робота складається з 10 запитань та завдань: № 1-4 – тести з 1 правильною відповіддю (по 1 балу), № 5-8 – треба дати коротку відповідь (по 1 балу), № 9-10 – треба дати розгорнуту відповідь (по 2 бали).
  • Де потрібно давати розгорнуту відповідь, формулюйте її власними словами.
  • У Вас одна спроба. Якщо прочитали тексти літературних творів, ознайомилися з матеріалами та виконали попереднє завдання (твір), сміливо починайте виконання роботи.
  • Оцінки будуть надіслані Вам на e-mail упродовж 3-4 днів (перевірятимуться по мірі накопичення певної кількості робіт).
  • Якщо якісь обставини не дозволяють Вам виконати роботу вчасно, повідомте мене про це – будемо шукати вихід.
Успіхів!

Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Презентація «Символізм»

Матеріали підручника

1. Розділ «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці» (с. 146-175): опрацювати теоретичний матеріал, прочитати вірші. Деякі запитання та завдання розділу будуть у майбутній контрольній роботі.

2. Розділ «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст. Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Блакитний птах”» (с. 176-184)

Прочитати
Моріс Метерлінк «Синій птах»

Завдання

1. До 17 травня

Вивчити напам’ять вірш Поля Верлена (на вибір). Відео виразного читання напам’ять надсилайте на адресу olegkushch77@gmail.com або на вайбер (067-5858330).

Або (це навіть краще!) створити плейкаст на вірш Бодлера, Верлена або Рембо (вірш не обов’язково з підручника). Плейкаст – це своєрідна «листівка», оригінальна мультимедійна композиція на певну тему, що складається з гармонійно пов’язаних між собою фону-картинки, тексту й музичного файлу. Плейкасти надсилайте на адресу olegkushch77@gmail.com.

Увага! Створюючи плейкаст, використовуйте власний та вільний контент: музику та фото під вільною ліцензією, класичні твори живопису або власні фото.

Вільні зображення:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Головна_сторінка

Вільна музика:
https://www.epidemicsound.com/
https://www.youtube.com/audiolibrary/music?ar=1587992044088&nv=1
https://www.wizzy-sounds.com/ru/
https://freemusicarchive.org/
https://freeplaymusic.com/index.aspx
https://www.bensound.com/

Приклади плейкастів:
https://www.youtube.com/watch?v=03x4Utaty04
https://www.youtube.com/watch?v=k1AyPlRrbQw
https://www.youtube.com/watch?v=8E-JpahdKW8
https://www.youtube.com/watch?v=J_flZVKdUX8

2. До 29 травня

Контрольна робота «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ ст.»

І варіант (виконують ті, чиї прізвища починаються з літер А-Л)
ІІ варіант (виконують ті, чиї прізвища починаються з літер М-Я)

Інструкція до виконання роботи:
  • Посилання дійсне до 29 травня включно.
  • Робота складається з 9 запитань та завдань: № 1-3 – тести з 1 правильною відповіддю (по 1 балу), № 4-6 – треба дати коротку відповідь (по 1 балу), № 7-9 – треба дати розгорнуту відповідь (по 2 бали).
  • Де потрібно давати розгорнуту відповідь, формулюйте її власними словами.
  • Оцінки будуть надіслані Вам на e-mail упродовж 3-4 днів (перевірятимуться по мірі накопичення певної кількості робіт).
  • Якщо якісь обставини не дозволяють Вам виконати роботу вчасно, повідомте мене про це – будемо шукати вихід.
Успіхів!


Кінець!

Немає коментарів:

Дописати коментар