Контрольна робота для студентів педагогічного коледжу з тем: «Медіапедагогіка й основи медіаграмотності як складові підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників. Вікідидактика».
20 варіантів по 2 завдання.
ЗАВАНТАЖИТИ pdf (картки)
ЗАВАНТАЖИТИ docx (картки)
№1
1. Наведіть приклади використання аудіовізуальної інформації педагогічними працівниками в практичній діяльності.
2. Чи може медіазалежність призвести до аутизації особистості. Обґрунтуйте відповідь.
№2
1. Яким чином медіаосвіта може сприяти розвиткові критичного мислення учнів початкової школи?
2. Що таке авторський освітній інтернет-ресурс?
№3
1. Наведіть приклади використання елементів медіаосвіти при проведенні тематичних тижнів у першому класі.
2. Які завдання дозволяє вирішити вчителю створення власного сайту?
№4
1. Схарактеризуйте мультимедійність як психолого-педагогічну умову сприйняття і засвоєння навчального матеріалу.
2. Що треба продумати вчителю, приступаючи до створення власного сайту?
№5
1. Які комп’ютерні навчальні програми вам відомі?
2. Визначте можливу структуру персонального сайту вчителя.
№6
1. Які навчальні ресурси Інтернету вам відомі?
2. На які групи цільової аудиторії може бути орієнтований персональний сайт учителя? Яким буде контент в залежності від цільової аудиторії?
№7
1. Що належить до медіакомпетенції педагогічних працівників?
2. Визначте основні вимоги до персонального сайту вчителя.
№8
1. Наведіть приклади інтеграції медіаосвіти в предмет «Я у світі».
2. Які існують платформи для створення безкоштовних сайтів та блогів?
№9
1. Наведіть приклади можливої інтеграції медіаосвіти з окремими предметами шкільної програми.
2. Чому при створенні персонального сайту або блогу важливо не порушувати авторських прав?
№10
1. Дайте характеристику етичним, культурологічним, духовним, моральним складовим аудіовізуальної інформації.
2. Що таке вікіпроекти? Наведіть приклади вікіпроектів.
№11
1. Як може здійснюватися медіасамоосвіта в системі освіти впродовж життя?
2. Що таке Вікіпедія? Сформулюйте засади її функціонування.
№12
1. Обґрунтуйте необхідність медіасамоосвіти як складової в системі освіти впродовж життя.
2. Визначте переваги і недоліки Вікіпедії як джерела інформації.
№13
1. Яка роль медіа у формуванні адаптаційного середовища для учнівської і студентської молоді?
2. Які правила і настанови існують у Вікіпедії?
№14
1. Як засобами масової інформації формуються світоглядні позиції дітей та молоді?
2. Які є способи використання Вікіпедії у навчальному процесі?
№15
1. Як впливають ЗМІ на формування особистості «із заданими властивостями»?
2. Що таке Освітня програма Вікіпедії? Яка її мета?
№16
1. Як впливають інформативний контент і внутрішні імпульси на варіанти поведінки особи?
2. Які навички медіаграмотності потрібні при користуванні й редагуванні Вікіпедії?
№17
1. Яка може бути відповідальність особи за вибраний варіант поведінки на підґрунті отриманої інформації?
2. Чому важливо розвивати україномовний розділ Вікіпедії?
№18
1. Як впливають мас-медіа на формування інтимної сфери особистості?
2. Схарактеризуйте ставлення до авторського права в проектах фонду «Вікімедіа».
№19
1. Поясніть спільне та відмінне понять «еротика» та «порнографія».
2. Які конкурси проводяться у Вікіпедії та її сестринських проектах?
№20
1. Які можливі варіанти сприйняття натуралістичного, непристойного зображення статевого життя засобами масової інформації?
2. Які сестринські проекти Вікіпедії вам відомі? Коротко схарактеризуйте їх.
20 варіантів по 2 завдання.
ЗАВАНТАЖИТИ pdf (картки)
ЗАВАНТАЖИТИ docx (картки)
№1
1. Наведіть приклади використання аудіовізуальної інформації педагогічними працівниками в практичній діяльності.
2. Чи може медіазалежність призвести до аутизації особистості. Обґрунтуйте відповідь.
№2
1. Яким чином медіаосвіта може сприяти розвиткові критичного мислення учнів початкової школи?
2. Що таке авторський освітній інтернет-ресурс?
№3
1. Наведіть приклади використання елементів медіаосвіти при проведенні тематичних тижнів у першому класі.
2. Які завдання дозволяє вирішити вчителю створення власного сайту?
№4
1. Схарактеризуйте мультимедійність як психолого-педагогічну умову сприйняття і засвоєння навчального матеріалу.
2. Що треба продумати вчителю, приступаючи до створення власного сайту?
№5
1. Які комп’ютерні навчальні програми вам відомі?
2. Визначте можливу структуру персонального сайту вчителя.
№6
1. Які навчальні ресурси Інтернету вам відомі?
2. На які групи цільової аудиторії може бути орієнтований персональний сайт учителя? Яким буде контент в залежності від цільової аудиторії?
№7
1. Що належить до медіакомпетенції педагогічних працівників?
2. Визначте основні вимоги до персонального сайту вчителя.
№8
1. Наведіть приклади інтеграції медіаосвіти в предмет «Я у світі».
2. Які існують платформи для створення безкоштовних сайтів та блогів?
№9
1. Наведіть приклади можливої інтеграції медіаосвіти з окремими предметами шкільної програми.
2. Чому при створенні персонального сайту або блогу важливо не порушувати авторських прав?
№10
1. Дайте характеристику етичним, культурологічним, духовним, моральним складовим аудіовізуальної інформації.
2. Що таке вікіпроекти? Наведіть приклади вікіпроектів.
№11
1. Як може здійснюватися медіасамоосвіта в системі освіти впродовж життя?
2. Що таке Вікіпедія? Сформулюйте засади її функціонування.
№12
1. Обґрунтуйте необхідність медіасамоосвіти як складової в системі освіти впродовж життя.
2. Визначте переваги і недоліки Вікіпедії як джерела інформації.
№13
1. Яка роль медіа у формуванні адаптаційного середовища для учнівської і студентської молоді?
2. Які правила і настанови існують у Вікіпедії?
№14
1. Як засобами масової інформації формуються світоглядні позиції дітей та молоді?
2. Які є способи використання Вікіпедії у навчальному процесі?
№15
1. Як впливають ЗМІ на формування особистості «із заданими властивостями»?
2. Що таке Освітня програма Вікіпедії? Яка її мета?
№16
1. Як впливають інформативний контент і внутрішні імпульси на варіанти поведінки особи?
2. Які навички медіаграмотності потрібні при користуванні й редагуванні Вікіпедії?
№17
1. Яка може бути відповідальність особи за вибраний варіант поведінки на підґрунті отриманої інформації?
2. Чому важливо розвивати україномовний розділ Вікіпедії?
№18
1. Як впливають мас-медіа на формування інтимної сфери особистості?
2. Схарактеризуйте ставлення до авторського права в проектах фонду «Вікімедіа».
№19
1. Поясніть спільне та відмінне понять «еротика» та «порнографія».
2. Які конкурси проводяться у Вікіпедії та її сестринських проектах?
№20
1. Які можливі варіанти сприйняття натуралістичного, непристойного зображення статевого життя засобами масової інформації?
2. Які сестринські проекти Вікіпедії вам відомі? Коротко схарактеризуйте їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар