вівторок, 12 червня 2018 р.

Контрольна робота 2. Види медіа. Вплив медіа. Критичне мислення, аудіовізуальна грамотність та аналіз медіатекстів

Контрольна робота для студентів педагогічного коледжу з тем: «Види медіа. Вплив медіа. Критичне мислення, аудіовізуальна грамотність та аналіз медіатекстів».
30 варіантів по 3 завдання.
ЗАВАНТАЖИТИ pdf (картки)
ЗАВАНТАЖИТИ docx (картки)

№1
1. Як розпочиналося телевізійне мовлення в Україні?
2. Які основні завдання репортажної фотографії?
3. Які об’єктивні характеристики медіа створюють можливості для маніпулювання?

№2
1. Яка установа регламентує ліцензування телеканалів?
2. Які цілі можуть переслідувати фотографи-репортери, ретушуючи фотографії? Наведіть приклади.
3. Що таке фрейми і в чому їхня позитивна і негативна роль?

№3
1. Схарактеризуйте загальну картину програмування сучасного телеефіру.
2. Чому членів фотоагенції Magnum Photos можна назвати фотографами-гуманістами?
3. Які методи маніпуляцій застосовують у телевізійних політичних ток-шоу?

№4
1. Які способи маніпуляції є на телебаченні?
2. Чому зараз існує думка, що «професійна документальна фотографія як жанр померла»?
3. Що таке наратив і як його використовують у політичній боротьбі?

№5
1. Як визначають привабливість телепродукту для глядача?
2. Схарактеризуйте філософію, естетику та психологію селфі.
3. Яким чином інформаційний порядок денний дозволяє керувати масовою свідомістю?

№6
1. У чому полягають інтереси вітчизняних медіамагнатів?
2. Що таке Веб 2.0? Які основні характеристики Веб 2.0?
3. Які маніпуляції використовують політтехнологи?

№7
1. За рахунок чого отримують прибуток телеканали?
2. Охарактеризуйте специфіку інтернет-медіа.
3. Які маніпуляції використовують в політичних ток-шоу?

№8
1. Як співвідноситься кіно та реальність?
2. Схарактеризуйте технологічні можливості YouTube у створенні та поширенні інформації.
3. Які маніпуляційні можливості закладені у формат телевізійних новин?

№9
1. Назвіть основні елементи, що визначають жанрову структуру фільму?
2. Схарактеризуйте технологічні можливості Google у створенні та поширенні інформації.
3. Як у ЗМІ використовуються суперечливі факти, інформація з анонімних джерел, приховані мотиви?

№10
1. Як впливає розвиток технологій на кіномистецтво?
2. Схарактеризуйте технологічні можливості Facebook у створенні та поширенні інформації.
3. Назвіть основні емоційні мотиви в рекламі.

№11
1. Схарактеризуйте сучасний стан українського кінематографу.
2. Схарактеризуйте політику конфіденційності Facebook.
3. Назвіть раціональні мотиви в рекламі, що впливають на особистість.

№12
1. Назвіть основні відмінності газети як виду медіа від телебачення й Інтернету.
2. Чому користувацький контент менш надійний, аніж професійний?
3. Які треба зробити висновки, щоб сформувати своє адекватне ставлення до рекламних меседжів?

№13
1. Назвіть основні структурні елементи сучасної газети.
2. Назвіть головні етапи розвитку нових медіа.
3. Що таке маніпуляція підсвідомістю? Наведіть приклади.

№14
1. Що таке газетні жанри? Як жанри розрізняють?
2. Визначте особливості роботи найпопулярніших соцмереж.
3. Які найбільш поширені в мас-медіа технології підсвідомого впливу на вам відомі? Схарактеризуйте одну з них.

№15
1. Як розрізнити журналістські та рекламні матеріали?
2. Визначте можливі негативні наслідки спілкування в соцмережах.
3. У чому полягає сутність технологій підсвідомого впливу ЗМІ?

№16
1. Назвіть найпоширеніші типи журналів? Які цінності вони пропагують?
2. Визначте можливі негативні наслідки публікації інформації про себе в соцмережах.
3. Чим викликана необхідність профілактики сучасних маніпуляційних технологій мас-медіа?

№17
1. Проаналізуйте, чим різняться жінки, представлені в журналі для чоловіків, і жінки, представлені в журналі для жінок.
2. Визначте основні способи перевірки інформації з Інтернету.
3. Як використовуються в медіа гіпноз?

№18
1. Які найсуттєвіші ознаки масової культури?
2. Що таке кібер-простір?
3. Як використовуються в медіа наукові досягнення в галузі психології, соціальної педагогіки?

№19
1. Які джерела прибутків радіостанцій?
2. Визначте основні принципи стилістики текстів в Інтернеті.
3. Які найбільш поширені технології впливу мас-медіа на студентську та учнівську молодь?

№20
1. Що таке радіоформат? Який радіоформат найпоширеніший?
2. Дайте визначення поняття «мультимедійність».
3. У чому полягає сутність критичного мислення педагогічних працівників?

№21
1. Визначте найхарактерніші особливості поп-музики.
2. Що таке «одностороння» та «багатостороння» комунікація?
3. Назвіть основні риси критичного мислення.

№22
1. Які цінності пропагує поп-музика?
2. У чому полягає позитивний вплив медіа на розвиток особистості?
3. Визначте основні правила критичного мислення.

№23
1. Який зв’язок існує між традиційними іграми та відеоіграми?
2. У чому полягає негативний вплив медіа на розвиток особистості?
3. Які навички може розвинути здатна критично мислити людина?

№24
1. У чому полягає взаємовплив між відеоіграми та екранними мистецтвами?
2. Яким чином впливають медіа на інтелектуальний, емоційний, вольовий розвиток особистості?
3. Визначте основні правила оцінювання джерел інформації?

№25
1. За якими принципами класифікують відеоігри?
2. Що таке медіазалежність? Визначте можливі причини її виникнення.
3. Сформулюйте основні питання для критичного оцінювання медіамеседжів.

№26
1. Які фактори впливали на еволюцію відеоігор як сегменту індустрії розваг?
2. Що таке патологічна залежність від медіажанрів?
3. Визначте умови розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання.

№27
1. Визначте можливі негативні впливи відеоігор на особистість.
2. Як в засобах масової інформації реалізуються PR-акції?
3. Назвіть та схарактеризуйте сучасні жанри аудіовізуальних творів.

№28
1. Визначте особливості фотографії як медіа. Назвіть основні фотожанри.
2. Що таке парасоціальні відносини?
3. Яка роль аудіовізуальної грамотності в здатності критично сприймати твори сучасної екранної культури?

№29
1. Наведіть приклади впливу окремих фототворів на суспільну думку?
2. Які ознаки маніпулювання інформацією?
3. Що таке аудіовізуальна грамотність?

№30
1. Назвіть кілька фотографів, які суттєво вплинули на розвиток фотографії. У чому полягав їхній вплив?
2. У чому полягає небезпека маніпулювання інформацією?
3. Сформулюйте основні питання для декодування аудіовізуальних медіатекстів.

Немає коментарів:

Дописати коментар